niedziela, 29 czerwca 2014

ODCHODZĘ

Prawdopodobnie już nie zobaczycie 4 części, ani żadnych kolejnych części "Miłość zabija". Czytelność spada, tak samo jak ilość komentarzy. Pod żadną z poprzednich części nie było tak małej ilości wyświetleń i komentarzy,ani na blogu ani na quku.org.  Ja nie piszę i nie chcę pisać sama dla siebie. Ja doskonale znam całą historię i chciałam abyście wy ją poznali. "NIC NA SIŁĘ".
Przepraszam tych którzy chcieli to czytać. Miło się z wami "współpracowało", ale najwidoczniej nie piszę tak dobrze. Wiedziałam to od samego początku, ale miałam nadzieję że może z czasem to się zmieni. " NADZIEJA MATKĄ GŁUPICH".
Morał tego postu : ODCHODZĘ

                                                                                             Pozdrawiam wszystkich serdecznie. Żegnajcie.

2 komentarze:

  1. Ojeju. Chcialam czytac, wciagnelam sie. Nie martw sie :c
    Pieknie piszesz i ladnie sie czyta, mam nadzieje, ze napiszesz cos innego. Cieplutko Pozdrawiam! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem że chciałabyś czytać dalej ? :c
      Nie wiem czy dam radę.
      Problemy osobiste się nasilają. Po za tym jest strasznie mało wyświetleń i nie chcę pisać tylko dla samej siebie.
      Jeżeli chcesz to mogę nad tym pomyśleć :)

      Usuń