środa, 18 czerwca 2014

Co dalej? Koniec?

Ze względu na brak komentarzy i małą czytelność bloga zastanawiam się nad tym czy jest w ogóle jakiś sens prowadzenia go. Napiszę może tutaj jeszcze 2-3 części, a jeżeli nadal nic się nie zmieni to będę zastanawiała nad tym czy prowadzić go dalej.
_____________________________
DLA ZAINTERESOWANYCH :
Piszę już 3 część "Miłość zabija" i pytanie do was :
Jak długo ma trwać rozdział "Zwykła rutyna" ?
Ma jeszcze trwać kilka części czy chcecie już wątek miłosny?
Jestem skłonna do przyspieszenia tego opowiadania bo szczerze sama się przyznam że ten rozdział mnie nudzi i męczy, ale jak sama nazwa wskazuje rutyna jest zwykła.

A jeżeli chodziło o to że nie można było komentowac z anonima to już załatwione, od dzisiaj można. Mam nadzieję że dzięki temu pojawią się komentarze.
____________________________________
Mam nadzieję że chociaż pod tym postem będą komentartze bo nie wiem czego oczekujecie ode mnie.
Powiem jedno tylko..Następne rozdziały i części nie będą monotonne tak jak "Zwykła rutyna".

6 komentarzy:

  1. Zwykła rutyna robi się trochę nudna :/ I mogłabyś wyłączyć weryfikacje obrazkową? Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej. ZApowiada się ciekawie. Wprowadzenie wątku miłosnego to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. MI się podoba to opowiadanie. FAjnie że można komentować z anonima.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się ciakwie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątek miłosny !!;* czekam /Weraa^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń