piątek, 17 kwietnia 2015

Informacja nt.kolejnej części

Moi czytelnicy :)

Nigdy nie byłam osobą punktualną,niestety. Zawsze wszystko robiłam z opóźnieniem. Jak widać to się nie zmieniło. Nie wywiązuję się z tego co obiecuję,tzn.nie dodaje w określonym terminie kolejnych części opowiadania. Staram się to zmienić,ale narazie nie za dobrze mi to idzie.
 Nie zanudzając już Was dłużej przejdę do sedna sprawy.
Według umowy powinnam najpóźniej jutro dodać kolejną część. Niestety jej nawet nie zaczęłam. Ostatnie dwa tygodnie miałam strasznie zabiegane. Walczyłam o tytuł mistrza ortografii oraz musiałam wziąźć się dokładnie za naukę. Do tego teraz jeszcze doszły małe problemy zdrowotne i nie wiem co będzie dalej.
Wiem,że to mnie nie usprawiedliwia,ale proszę Was o cierpliwość. Postaram się dodać w krótkim czasie obiecaną część opowiadania. Albo rozdzielę to na pół i będę dodawać po połowie albo po prostu dodam całą.
Z góry przepraszam.
Do napisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz