wtorek, 21 października 2014

Witam.

Witam :)
Pomału ogarniam to wszystko. Zaczęłam od bloga czyli : błędy i może wygląd, zobaczy się jeszcze.
To że ogarniam bloga nie znaczy że wracam na długo. Żeby to wszystko ogarnąć w moim życiu jest ciężko. Ponad to życie po raz kolejny przygotowało mi 'niespodziankę, niekoniecznie dobrą. Szykują się pewne zmiany i nie wiem do kiedy się ogarnę. Wiem. Pewnie myślicie że chcę wzbudzić w Was listość czy coś, ale tak nie jest, choć może to tak wygląda.
Chciałam Was tylko poinformować o moim możliwym krótkim powrocie. Możliwe że dodam część 7 i znowu na jakiś czas zniknę.
Wątpię że ktoś z Was został ze mną po 'ciekawych' informacjach, które zostały opublikowane pod koniec wakacji. Pomimo to spróbuję coś napisać i zobaczyć ile was jeszcze z mną jest, a ile mnie opuściło.
                                                                                                                      Do następnego napisania ;)

5 komentarzy:

  1. Proszę pisz :) dopiero znalazłam tego bloga i już się wciągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co zastanawiam się nad krótkim powrotem. Tak jak już wspomniałam.. napisać 7 część i znowu zniknąć na te kilka miesiecy. Nie wiem czy coś dodam, jak na razie zmieniłam trochę wygląd bloga, a co do następnej części..nie wiem czy będę miała tyle siły oraz weny.

      Usuń
  2. Cieszę się że wracasz chociaż na krótki czas! :)

    Mam nadzieję że twoje życie w końcu się ustabilizuje :)
    Co jakiś czas wchodzę na twojego bloga, z nadzieją że zaczniesz znów pisać.
    Piszesz zarąbiście tak jak inne dziewczyny, których czytam blogi ale u ciebie jest coś wyjątkowego a dokładnie twój talent :*

    Uwielbiam Cię i trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo miło mi się czyta Twoje komentarze. Może dlatego, że obydwie mamy inne zdania na temat moich opowiadań? Podnosi mnie to na duchu ;3
      Ja też mam taką nadzieję.
      Uczę się od nowa żyć, radzić sobie, ufać ludziom, po prostu być. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wszystko się ustabilizuje i wrócę do Was, może nawet z dwojoną siłą :)
      Pozdrawiam wszystkich cieplo ;3

      Usuń